Κρέπα ή Βάφλα;Ποιο διατροφικό «έγκλημα» είναι προτιμότερο να κάνεις;

krepa

Ξέρεις ότι αν θέλεις να διώξεις βάρος, αν θέλεις να αδυνατίσεις πρέπει να αφαιρέσεις τα γλυκά από τη διατροφή σου ή έστω να τα περιορίσεις σε πιο υγιεινές επιλογές. Έρχονται όμως εκείνες οι στιγμές που η ατασθαλία μοιάζει μονόδρομος. Δεν σε κρατάει τίποτα και είσαι αποφασισμένη να χαρίσεις στην εαυτό σου την πιο γλυκιά απόλαυση. Και καλά θα κάνεις. Γιατί η απόλυτη καταπίεση οδηγεί σε αντίδραση και η αντίδραση σε κακά αποτελέσματα. Το καλύτερο λοιπόν που έχεις να κάνεις είναι να μην απαγορεύσεις τίποτα στον εαυτό σου. Απλά να τα απολαμβάνεις με μέτρο. Έτσι λοιπόν, μπορείς μία στο τόσο να σου επιτρέπεις μια γλυκιά ατασθαλία. Κρέμα ή βάφλα λοιπόν; Με τι είναι προτιμότερο να διαπράξεις ένα διατροφικό έγκλημα ώστε να κερδίσεις και κάτι; Η Γεωργία Καπώλη, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc, Επιστημονική Διευθύντρια logodiatrofis Nεμέα Κορινθίας, Αντιπρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας σου δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες για το debate ώστε να αποφασίσεις προς τα πού σε συμφέρει να κινηθείς. Ο λόγος στην ειδικό…

Το γλυκό αποτελεί «απαγορευμένο καρπό», όταν βρίσκεστε σε διαδικασία απώλειας βάρους. Τα αγαπημένα γλυκά μπορεί να έχουν αρκετές θερμίδες, έχουν όμως κι αρκετά θρεπτικά συστατικά! Φυσικά, αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως θα πρέπει να τα καταναλώνουμε κάθε τρεις και λίγο. Απλά, αν κάποια στιγμή αντιμετωπίσουμε το δίλημμα «κρέπα ή βάφλα», καλό θα ήταν να γνωρίζουμε τι έχουμε να… κερδίσουμε (πέρα από τις θερμίδες).

ΚΡΕΠΑ (ΣΟΚΟΛΑΤΑ – ΜΠΑΝΑΝΑ)

Ενέργεια: 498 kcal

Απλά σάκχαρα: 40gr

Κορεσμένα λιπαρά: 7gr

Χοληστερόλη: 3,33mg

Η παρουσία σοκολάτας χαρίζει στην κρέπα αντιοξειδωτικά φλαβονοειδή, που προστατεύουν την καρδιά και τα αγγεία από τις βλάβες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες. Το δίδυμο σοκολάτα – μπανάνα εφοδιάζει τον οργανισμό µε μαγνήσιο και κάλιο, που συμβάλλουν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, ενδυναμώνουν τους µύες και βελτιώνουν τη μνήμη.

Το αλεύρι και το γάλα που προστίθενται στο µείγµα της κρέπας προσφέρουν βιταµίνες της οµάδας Β (θειαµίνη, ριβοφλαβίνη, νιασίνη), που τονώνουν το µεταβολισµό και το νευρικό σύστηµα, ενισχύοντας την πνευµατική διαύγεια και τη µνήµη.

ΒΑΦΛΑ (ΠΑΓΩΤΟ ΒΑΝΙΛΙΑ, ΠΡΑΛΙΝΑ ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΡΟΠΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ)

Ενέργεια: 547 kcal

Απλά σάκχαρα: 47gr

Κορεσµένα λιπαρά: 8gr

Χοληστερόλη: 46mg

Βασικό συστατικό του παγωτού, της βάφλας, της πραλίνας και του σιροπιού είναι η ζάχαρη, της οποίας η υπερβολική κατανάλωση έχει συνδεθεί µε καρδιαγγειακά, καρκίνο, παχυσαρκία και περιοδοντικές ασθένειες.

Ο παραπάνω συνδυασµός είναι πλούσιος σε χοληστερόλη, που αυξάνει την πιθανότητα δηµιουργίας αθηρωµατικής πλάκας και τον κίνδυνο για καρδιαγγειακές παθήσεις. Η παρουσία του παγωτού στη βάφλα αυξάνει το περιεχόµενό της σε λιποδιαλυτές βιταµίνες (Α, D, Ε), οι οποίες έχουν αντιοξειδωτική δράση, ενισχύουν την καλή όραση, συµµετέχουν στο µεταβολισµό του ασβεστίου και του φωσφόρου καθώς και στην πήξη του αίµατος.

 

tlife.gr

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο