Νιώθεις διαρκώς κουρασμένη; Tips για να ανακτήσεις τη χαμένη σου ενέργεια

kourasmeni
Ξυπνάς κουρασμένη; Όχι πια!

Τις τελευταίες μέρες νιώθεις εξαντλημένη; Παρόλο που κοιμάσαι αρκετά ξυπνάς και αισθάνεσαι κουρασμένη; Νιώθεις ότι οι αποθήκες ενέργειάς σου έχουν αδειάσει; Σε καταλαβαίνουμε απόλυτα. Λάβε δράση και ακολούθησε τις συμβουλές μας:

 

– Πρωινό ντους: Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να ξυπνήσετε. Μπείτε για ένα γρήγορο ντους και μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε αιθέρια έλαια. Θα σας ηρεμήσουν και θα σας αναζωογονήσουν!
– Δεν ξεχνώ το πρωινό μου: Μη φεύγετε από το σπίτι αν δεν φάτε ένα πλούσιο και υγιεινό πρωινό. Γάλα, δημητριακά ολικής άλεσης, βραστά αβγά, φρούτα, αποτελούν ιδανικές επιλογές. Το πρώτο γεύμα της ημέρας θα σας χαρίσει την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός σας για να πάει καλά η μέρα σας
– Νερό, νερό, νερό: Πολύ συχνό αίτιο της μόνιμης κούρασης που νιώθουμε δεν είναι άλλο από την αφυδάτωση. Μην ξεχνάτε να πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα
– Το κόλπο του αντίχειρα: Αν σας πιάσει ξαφνική αδυναμία και νύστα τότε ακολουθήστε το κόλπο που συστήνουν οι ρεφλεξολόγοι. Με τα δάχτυλα του δεξιού χεριού, αγκαλιάζουμε τον αντίχειρα του αριστερού και ασκούμε κυκλικές πιέσεις για 1-2 λεπτά. Έπειτα αλλάζουμε πλευρά
– Μη μένετε νηστικές: Πολλές από εμάς μένουμε νηστικές για πολλές ώρες την ημέρα. Μέγα λάθος, καθώς με αυτόν τον τρόπο ο οργανισμός μας εξαντλείται πολύ γρήγορα. Φροντίστε να τρώτε κάτι ελαφρύ ανά τρεις-τέσσερις ώρες. Έχετε πάντα στην τσάντα σας μπάρες δημητριακών, φρούτα ή παξιμαδάκια ολικής άλεσης.

queen.gr

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο