Οι τροφές που “κόβουν” το κάπνισμα

trofes-pou-kovoun-to-tsigaro

Ορισμένα τρόφιμα και ροφήματα ελαττώνουν την επιθυμία για κάπνισμα μετά την κατανάλωσή τους, ενώ άλλα την αυξάνουν.

Οι τροφές που κόβουν… το κάπνισμα!

Για να υποβοηθήσεις, λοιπόν, την προσπάθειά σου να κόψεις ή να ελαττώσεις το τσιγάρο:

Τρώγε περισσότερα:

*Λαχανικά και χόρτα (ιδίως αγγουράκια, καρότα, μαρούλια, μελιτζάνες, μπάμιες, μπρόκολα, ντομάτες, πιπεριές, σέλινα, σπανάκια και φασολάκια).

*Ξηρούς καρπούς (ιδίως αμύγδαλα και καρύδια).

*Όσπρια (ιδίως ρεβίθια και φακές).

*Φρούτα (ιδίως ανανάδες, δαμάσκηνα, μπανάνες, σταφίδες ξερές και σύκα).

Τρώγε λιγότερα:

*Αλλαντικά

*Αρτοσκευάσματα

*Γαλακτοκομικά προϊόντα

*Κρέατα

*Γλυκά

*Ζάχαρη

*Παστά

*Πρόχειρα φαγητά

*Σάλτσες

*Πίτες

*Φαγητά φούρνου

*Ψωμί

Πίνε περισσότερο:

*Νερό

*Ρόφημα δυόσμου

*Ρόφημα μέντας

*Φυσικούς χυμούς φρούτων

*Χαμομήλι

*Χυμούς λαχανικών

Πίνε λιγότερο ή καθόλου:

*Αλκοολούχα ποτά

*Αναψυκτικά

*Καφέ

*Σακχαρούχα ροφήματα

womenonly.gr

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο