Τι ώρα να τρως για να χάσεις κιλά;

wra_faghtou

Κάθετι στην ώρα του – το ίδιο ισχύει και για το φαγητό. Τήρησε τους χρόνους ανάμεσα στα γεύματά σου, μην προσπερνάς το πρωινό και μην τρως αργά το βράδυ. Είναι και μερικά ακόμη…

Εκτός από το τι τρως, είναι εξίσου σημαντικό το πώς και πότε, αφού επηρεάζει την υγεία αλλά και το βάρος σου. Άλλαξε τις διατροφικές σου συνήθειες για να μεγιστοποίησεις την καύση του λίπους και να καταπολεμήσεις το αίσθημα της πείνας.

1. Προσπάθησε να τρως κάθε 3 με 4 ώρες

Οι περισσότεροι άνθρωποι τρώνε τρία γεύματα και ένα σνακ, ενώ άλλοι προτιμούν τέσσερα μικρότερα γεύματα. Είσαι ελεύθερη να βρεις τον συνδυασμό που λειτουργεί καλύτερα για εσένα. Βάλε ένα χρονοδιάγραμμα στα γεύματά σου και απόλαυσε το κάθε γεύμα την ίδια ώρα κάθε μέρα. Με αυτόν τον τρόπο:

θα βελτιώσεις την απώλεια λίπους αποτρέποντας την υπερβολική ινσουλίνη και επιτρέποντας στη λεπτίνη να ελέγχει την όρεξη και τον μεταβολισμό σου

θα εξισορροπήσεις την ορμόνη του στρες κορτιζόλη.

2. Μην αργείς να φας το πρωινό σου

Μην περιμένεις να περάσει η ώρα και φυσικά μην το παραλείπεις, αφού είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Όταν προσπερνάς το πρωινό, χάνεις τα τονωτικά οφέλη του στον μεταβολικό σου ρυθμό. Είναι επίσης πιο πιθανό να ακολουθήσεις μια μη ισορροπημένη διατροφή την υπόλοιπη ημέρα και να καταναλώσεις τροφές με περισσότερες θερμίδες και μεγαλύτερες ποσότητες κορεσμένων λιπαρών. Πληθώρα ερευνών έχει δείξει ότι όσοι παραλείπουν το πρωινό τείνουν να είναι βαρύτεροι. Επίσης, αν δεν συμπεριλάβεις στη διατροφή σου ένα υγιεινό γεύμα το πρωί, αυξάνεις την ορμόνη του στρες.

3. Μην τρως τουλάχιστον 3 ώρες πριν τον ύπνο

Αν τρως και μετά από λίγη ώρα πηγαίνεις κατευθείαν στο κρεβάτι σου, αυξάνεται η θερμοκρασία του σώματος, το σάκχαρο του αίματος και η ινσουλίνη, εμποδίζεται η απελευθέρωση μελατονίνης, και μειώνεται η απελευθέρωση της αυξητικής ορμόνης. Όλοι αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου, με αποτέλεσμα αν υποφέρεις από έλλειψη ύπνου, να αναζητάς περισσότερο φαγητό την επόμενη ημέρα.

Εάν πρέπει να φας πριν κοιμηθείς, επέλεξε ένα ελαφρύ γεύμα ή σνακ, το οποίο να είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και χαμηλό σε υδατάνθρακες και λίπος, όπως έναν χυμό με μούρα και νερό, μια σαλάτα με ψητό κοτόπουλο, ή γαρίδες με λαχανικά.

Πηγή: www.shape.gr

Be the first to comment on "Τι ώρα να τρως για να χάσεις κιλά;"

Leave a comment

Your email address will not be published.




Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο