2 επιλογές για γρήγορο πρωινό το Σαββατοκύριακο

omeleta-laxanika-proino-orig
Ξύπνησες αργά, δεν έχεις καμία όρεξη να φτιάξεις πρωινό αξιώσεων, αλλά δεν θέλεις να μείνεις με άδειο στομάχι. Ιδού δύο επιλογές για σούπερ πρωινό το Σ/Κ.

H πρώτη σκέψη: Μπορείς να φας ένα κλασικό english breakfast –με ψητό όμως μπέικον, όχι τηγανητό–, αλλά μπορείς και να πειραματιστείς.

Η αλμυρή επιλογή


Φτιάξε μια ομελέτα με λαχανικά. Για τέσσερα άτομα, ψιλόκοψε ένα κρεμμύδι και σοτάρισέ το για λίγο σε ελαιόλαδο. Κόψε 2 κόκκινες πιπεριές και 2 κολοκυθάκια σε κυβάκια και σοτάρισέ τα για 5 λεπτά.

Χτύπησε 8 αβγά και ρίξ’ τα στα λαχανικά. Ψήσ’ τα για 5 λεπτά σε μέτρια φωτιά, μέχρι να δέσουν – βάλε την ομελέτα στο φούρνο, στο γκριλ, για να ψηθεί το πάνω μέρος.

Μπορείς να βάλεις όποιο λαχανικό θέλεις ή ακόμη και να προσθέσεις τυρί.

Η γλυκιά επιλογή

Κάνε τις τηγανίτες ή τα pancake πιο θρεπτικά χρησιμοποιώντας αλεύρι φαγόπυρου. Ανακάτεψε 150 γραμμ. γάλα ή γάλα σόγιας με 150 ml νερό και ένα αβγό.

Ανακάτεψε 100 γραμμ. αλεύρι φαγόπυρου με μια πρέζα αλάτι και πρόσθεσε σιγά σιγά το υγρό. Ψήσ’ το σε ελαφρώς λαδωμένο τηγάνι και γαρνίρισε τις τηγανίτες με γιαούρτι και φρούτα, μπέικον και σιρόπι σφενδάμου ή κατσικίσιο τυρί και σπανάκι.

 

 

shape.gr

Be the first to comment on "2 επιλογές για γρήγορο πρωινό το Σαββατοκύριακο"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο