Ιδέες για μαγείρεμα: 5 απλές και υγιεινές συνταγές

5-aples-ygeiines-sintages

Αν είστε φαν του μαγειρέματος στο σπίτι, τότε κατά πάσα πιθανότητα «σαρώνετε» το Internet προς αναζήτηση νόστιμων, εύκολων και θρεπτικών συνταγών. Κάντε λοιπόν, μια γευστική στάση και δείτε πέντε τέτοιες συνταγές που θα σας κάνουν να… γλείφετε τα δάχτυλά σας.

  • Μακαρονάδα ρόκα- παρμεζάνα

Ιδέες για μαγείρεμα: 5 απλές και υγιεινές συνταγές (2) Υλικά: 340 γρ. μακαρόνια ολικής άλεσης 4 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο 4 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένες 1 κόκκινο τσίλι, χωρίς τα σπόρια και ψιλοκομμένο ξύσμα από 1 1/2 λεμόνι 2 κουταλιές της σούπας χυμό λεμονιού 55 γρ. ρόκα 30 γρ. παρμεζάνα τριμμένη συν έξτρα για το σερβίρισμα Εκτέλεση: Βράστε τα ζυμαρικά σε μια μεγάλη κατσαρόλα σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας ή μέχρι να γίνουν al dente. Τσιγαρίστε σε ένα τηγάνι το σκόρδο, το τσίλι και το ξύσμα λεμονιού. Μαγειρεύετε μέχρι να μαλακώσει το σκόρδο (περίπου 2 λεπτά). Προσθέστε το χυμό λεμονιού. Στραγγίζετε τα ζυμαρικά και περιλούζετε με το αρωματισμένο λάδι. Προσθέστε τα φύλλα ρόκας και την παρμεζάνα και ανακατέψτε καλά. Αλατοπιπερώνετε και σερβίρετε αμέσως, με έξτρα παρμεζάνα.

  • Κοτόπουλο με βαλσάμικο

Ιδέες για μαγείρεμα: 5 απλές και υγιεινές συνταγές (3) Υλικά: 6 μισά στήθους κοτόπουλου, χωρίς κόκαλα και πέτσα Αλατοπίπερο 1 κ.γ. σκόνη σκόρδο 2 κ.γ. ελαιόλαδο 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο 1/2 κούπα βαλσάμικο ξύδι 1 κονσέρβα τοματοχυμό 1 κ.γ. βασιλικό 1 κ.γ. ρίγανη 1 κ.γ. δεντρολίβανο 1/2 κ.γ. θυμάρι Εκτέλεση: Αλείψτε το κοτόπουλο με το αλατοπίπερο και το σκόρδο. Ζεστάνετε το ελαιόλαδο σε ένα τηγάνι και τοποθετήστε το κρεμμύδι και το κοτόπουλο. Προσθέστε τον τοματοχυμό και το βαλσάμικο ξύδι καθώς και τα υπόλοιπα υλικά. Αφήστε το να ψηθεί έως ότου το κοτόπουλο έχει πάρει ροζ χρώμα, για περίπου 15 λεπτά.

  • Σολομός με κρασί

Ιδέες για μαγείρεμα: 5 απλές και υγιεινές συνταγές (4) Υλικά: 6 φέτες σολομό 3 κουταλιές βούτυρο αλάτι, πιπέρι 1 φλυντζάνι λευκό ξηρό κρασί Εκτέλεση: Σε μια κατσαρόλα βάζετε το βούτυρο να κάψει και ρίχνετε τις φέτες σολομού. Τις αφήνετε για 1 – 2 λεπτά να ροδίσουν και τις αναποδογυρίζετε να ψηθούν και απο την άλλη πλευρά. Προσθέτετε το κρασί, κλεινετε την κατσαρόλα με το πώμα και αφήνετε τον σολομό για 6 λεπτά. Τον σερβίρετε όπως θέλετε με πατατες, ρυζι και χόρτα. Συνταγή: sintagespareas.gr

  • Σαλάτα μαυρομάτικα

Ιδέες για μαγείρεμα: 5 απλές και υγιεινές συνταγές (5) Υλικά: 500 γραμμ. μαυρομάτικα φασόλια 1/2 φλιτζ. ελαιόλαδο 1/4 φλιτζ. ξίδι από κρασί 2 φρέσκα κρεμμυδάκια με τα φύλλα τους, ψιλοκομμένα 1 ξερό κρεμμύδι κομμένο σε λεπτές ροδέλες (δαχτυλίδια) 2 πιπεριές Φλωρίνης στο λάδι τους (έτοιμες) ψιλοκομμένες 3 κ.σ. ψιλοκομμένο μαϊντανό αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι Εκτέλεση: Βάζετε τα φασόλια σε κρύο νερό, να βράσουν για 5΄. Τα στραγγίζετε και πετάτε το νερό. Τα βράζετε με καθαρό νερό για άλλα 20΄. Αλατίζετε την ώρα που βράζουν. Τα στραγγίζετε και τα αφήνετε να κρυώσουν. Τα βάζετε σε σαλατιέρα. Προσθέτετε τα ψιλοκομμένα κρεμμύδια, τις πιπεριές, τα δαχτυλίδια κρεμμυδιού. Χτυπάτε το λαδόξιδο με μπόλικο αλατοπίπερο, να γίνει κρέμα. Περιχύνετε και ανακατεύετε. Πασπαλίζετε με μπόλικο μαϊντανό. Ανακατεύετε 2-3 φορές τη σαλάτα, να μαριναριστούν καλά τα υλικά πριν τη σερβίρετε. Συνταγή: argiro.gr

  • Κλασσικό cheeseburger

Ιδέες για μαγείρεμα: 5 απλές και υγιεινές συνταγές (6) Υλικά (για 7-8 μερίδες): ½ κιλό μοσχαρίσιο κιμά Κίτρινο τυρί της επιλογής σας, σε φέτες 1 αυγό 1 μεγάλο κρεμμύδι 2 μεγάλες ντομάτες 1 μικρό ποτήρι ξύδι βαλσάμικο 4 κ.σ. ελαιόλαδο 5 κ.σ. μουστάρδα dijon Λίγη κέτσαπ αλάτι/πιπέρι Ψωμάκι: Στρογγυλά, μεγάλα ψωμάκια για χάμπουργκερ Εκτέλεση: Βάζετε σε μια λεκάνη τον κιμά, το αυγό, το ελαιόλαδο, την μουστάρδα, προσθέτετε ένα κουταλάκι κοφτό αλάτι και μια πρέζα πιπέρι και ανακατεύετε έως ότου ενωθούν τα υλικά. Πλάθετε τα μπιφτέκια στο μέγεθος που θέλετε. Κόβετε το κρεμμύδι σε ροδέλες και το σοτάρετε. Το σβήνετε με το ξύδι, προσθέτετε μια πρέζα αλάτι και λίγο πιπέρι και το αφήνετε σε χαμηλή φωτιά μέχρι να καραμελώσει. Ψήνετε τα μπιφτέκια σε αντικολλητικό τηγάνι και σε μέτρια φωτιά. Αφήνετε την κάθε πλευρά για 5-6 λεπτά, χωρίς να πιέσετε το μπιφτέκι με την σπάτουλα για να μην χάσει τα υγρά του και βγει στεγνό. Όταν τα γυρίσετε, βάζετε το τυρί πάνω στα μπιφτέκια και σκεπάζετε το τηγάνι για να κρατήσει θερμοκρασία και να λιώσει το τυρί, το οποίο βρίσκεται στο πάνω μέρος. Κόβετε τη ντομάτα σε ροδέλες. Απλώνετε την κέτσαπ στο κάτω μέρος του ψωμιού. Βάζετε το μπιφτέκι με το τυρί και από πάνω λίγη μουστάρδα. Στην συνέχεια τοποθετείτε μια ροδέλα ντομάτας και τα κρεμμύδια. Σκεπάζετε με το άλλο ψωμάκι και σερβίρετε με τηγανιτές πατάτες.

e-diet.gr

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο