8 φρούτα και λαχανικά του Ιουνίου, που θα σας «αναστήσουν»

frouta-laxanika

Η θερμοκρασία έχει ανέβει για τα καλά, ετοιμαζόμαστε για τις καλοκαιρινές μας διακοπές, τρώγοντας πιο υγιεινά και ελαφρά. Δροσιστείτε με υγιεινά φρούτα και λαχανικά, που θα σας κάνουν να…βγείτε απ’ τα ρούχα σας.

 plum

Δαμάσκηνα

Μας βοηθούν να ξεφουσκώσουμε, αφού ρυθμίζουν τη λειτουργία του εντέρου μας και παράλληλα ε είναι πλούσια σε βιταμίνες A, C και K, καθώς και σε φυτικές ίνες. Μας τονώνουν, βοηθούν στο αδυνάτισμα και παράλληλα αποτελούν ασπίδα για την υγεία της καρδιάς.

Κεράσια

Έχουν αντιοξειδωτική δράση και λίγες θερμίδες, ενώ είναι από τα φρούτα που αρέσουν πολύ σε μικρούς και μεγάλους. Προστατεύουν τη καρδιά και βοηθούν στο να κοιμηθείτε σαν πουλάκι. Περιέχουν λυκοπένιο, μια ένωση που βρίσκεται και στις ντομάτες και είναι θαυματουργή. Μια μερίδα κερασιών, αποτελεί καλή πηγή φυτικών ινών και βιταμίνης C.

Αγγούρι

Αν σας αρέσει η χωριάτικη, τότε κάνετε ένα «δώρο» στον οργανισμό σας. Το αγγούρι είναι από τις τροφές με τη μεγαλύτερη ενυδατική δύναμη. Είναι ακόμη πλούσιο σε βιταμίνες A, C και K καθώς και σε μαγνήσιο και κάλιο. Και όλα αυτά με ελάχιστες θερμίδες.

Μπάμιες

Είναι ένα παρεξηγημένο λαχανικό κι όμως αν μαγειρευτεί σωστά, μπορεί να σας κάνει να γλύφετε τα δάχτυλα σας.Μπορεί να μην είναι και το πιο αγαπητό λαχανικό, αλλά οι μπάμιες αποτελούν μια πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, βιταμινών A, B6, C και K και επιπλέον ασβεστίου και μαγνησίου.

Βερίκοκα

Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και σάκχαρα και περιέχουν βιταμίνη Α, C, K, ριβοφλαβίνη (Β2) και νιασίνη (Β3). Οι εδικοί μάλιστα υποστηρίζουν πως καταναλώνοντας τρία βερίκοκα την ημέρα, καλύπτουμε σχεδόν το 100% της καθημερινής μας ανάγκης σε βιταμίνη Α.

Κολοκύθια

Μια κούπα κολοκύθι έχει 36 θερμίδες και το 10% της προτεινόμενης ημερήσιας πρόσληψης φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες βοηθούν τη διαδικασία της πέψης, αποτρέπουν τη δυσκοιλιότητα, διατηρούν σε χαμηλά επίπεδα το σάκχαρο στο αίμα και περιορίζουν τη λαιμαργία. Μάλιστα οι βιταμίνες C, Α, μαζί με το φυλλικό οξύ, που περιέχει το κολοκύθι, λειτουργούν σαν ισχυρά αντιοξειδωτικά ενάντια στο οξειδωτικό stress, που ενδέχεται  να προκαλεί διάφορες μορφές καρκίνου.

Παπάγια

Η εξωτική παπάγια μπορεί να μην ευδοκιμεί στη χώρα μας, όμως σίγουρα θα τη  βρείτε στα super markets αυτή την εποχή. Δοκιμάστε τη, αφού είναι ένα φρούτο γεμάτο βιταμίνες. Γνωρίζατε ότι μια μόνο παπάγια  περιέχει σχεδόν το 70% της συνιστώμενης πρόσληψης βιταμίνης Α και τρεις φορές της βιταμίνης C;  Είναι  μια καλή πηγή φυτικών ινών και καλίου και περιέχει μερικά από τα αντιοξειδωτικά που βρίσκονται σε άλλα πορτοκαλί και κίτρινα τρόφιμα όπως οι γλυκοπατάτες, που προσφέρουν οφέλη στο δέρμα και το ανοσοποιητικό σύστημα.

clickatlife.gr

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο